Bądź widoczny w Google – współpracuj z agencją SEO

Skieruj się na seo4.net, aby otrzymać informacje o SEO.

Przedsiębiorstwa lub administratorzy stron internetowych, którzy chcą pojawiać się na najlepszych pozycjach w wyszukiwarce, są w stanie to uzyskać na co najmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie poleca się, to podjęcie starań osobiście. Nie mając kwalifikacji w zakresie SEO i nie monitorując regularnie informacji o modyfikacjach w algorytmie Google, trudno działać trafnie i – najważniejsze – efektywnie. Kolejna droga to zatrudnienie na etat doświadczonego SEOwca, lecz nie każde przedsiębiorstwo może sobie na to pozwolić ze względu na budżet. Trzecia metoda to rozpoczęcie współpracy z agencją SEO. Wydatki przeznaczone na zadania agencji SEO można dopasować do możliwości finansowych zlecającego. Zaletą współpracy z agencją SEO jest to, że nie licząc fachowców od SEO w zatrudnione są tam także osoby od programowania, kampanii Google Ads, content marketingu oraz grafiki, które służą rzeczową pomocą w tych sferach.

Rzetelna firma SEO dopasowuje działania do każdego klienta

Agencji SEO w Polsce jest bez liku. Czym kierować się w trakcie wyboru podmiotu, która zwiększy naszą widoczność w wynikach organicznych przeglądarek? Radzimy postawić na firmę, która funkcjonuje na rynku od kilkunastu lat. Liczba firm SEO, ale również tych kreatywnych oraz reklamowych, z miesiąca na miesiąc się zwiększa, co niekiedy nie idzie w parze z jakością usług. Wybierając agencję, która działa od około dziesięciu lat, można mieć pewność, iż posiada ona duże doświadczenie i może w każdej chwili zaprezentować ciekawe portfolio swoich byłych klientów. Agencje SEO nierzadko na swoich stronach posiadają dział „Case study”. Przed podpisaniem umowy warto zapoznać się ze studia takich przypadków, żeby wstępnie zobaczyć, jakich efektów można się spodziewać po danej agencji, a także to dla jakich branż pracowała i z jakimi trudnościami się mierzyła. Rzetelna agencja SEO to taka, która działa transparentnie: zawiadamia o planach zadań na nadchodzące tygodnie, ale również przekazuje raporty ze zrealizowanych działań i ich następstwa.

Kolejna licząca się kwestia to spersonalizowana oferta i dopasowanie strategii prac do charakteru działalności prowadzonej przez zleceniodawcę agencji. Jeżeli agencja SEO na chęć współpracy odpisuje w kilka minut, a oferta wygląda jak gotowy szablon, należy traktować to jak znak alarmowy. Po wysłaniu pytania pracownik sumiennej agencji SEO powinien skontaktować się z zainteresowanym klientem, aby dopytać o dodatkowe informacje o firmie, nieodzowne do zaprezentowania dla niej indywidualnej oferty. Mamy tu na myśli dane, których nie da się odszukać na własną rękę w sieci, jak przykładowo informacja o prowadzonych do tej pory działaniach SEO i o najistotniejszych dla klienta usługach bądź towarach, które potrzebuje wypromować.

Co o agencji SEO świadczy system rozliczenia jaki oferuje?

Nieufnie warto potraktować firmy SEO, które sugerują typ współpracy z zapłatą za wypracowany efekt. W takim systemie zleceniodawca płaci agencji SEO dopiero wtedy, gdy frazy kluczowe dotrą na wynegocjowane w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (przykładowo wejdą do Top3 czy też Top10). To wciąż całkiem popularny rodzaj rozliczeń, lecz niesie ze sobą znaczne ryzyko – można wszak uzyskać szybki efekt za sprawą łamania zasad ustalonych przez Google. Nieprzerwanie modyfikowany algorytm również nie ułatwia spełnienia obietnic składnych zleceniodawcy, w związku z tym odpowiedzialna firma SEO nigdy nie gwarantuje uzyskania konkretnych efektów. Jeśli idzie o opłatę za współpracę z agencją SEO, to rzadko bywa ona stała – zwyczajowo w pierwszych tygodniach po podpisaniu kontraktu konieczne jest zaangażowanie większego budżetu, żeby przeprowadzić dokładny audyt SEO, a potem wcielać w życie wszystkie wynikłe z niego sugestie. W kolejnych miesiącach współpracy, jak witryna klienta jest już zoptymalizowana, wydatki na prace są o wiele mniejsze.

Dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]